donderdag 15 augustus 2013

Bugun aldiklarim ve TATILE GIDIYORUMMM :))

Merhaba guzel arkadaslar,

Nasilsiniz? Umarim iyisinizdir! Evet bugunde icimden blog yazmak geldi yoepieeee. Sevmeye basladim ben bu isi, tam olarak daha alisamadim ama oncedende dedigim gibi zamanla alisacagim.

Bugun esim, kizim ve ben carsiya gittik. Birkac eksigimiz vardi, onlarida tamamladik cok sukur. Fazla bisey almasamda sizinle paylasmak istiyorum. CUNKU pazar gunu guzel vatanima, TURKIYEME geliyorum!! Okadar heyecanliyimki anlatamam!! Oncelikle Antalya beleke geliyoruz, tatil yapmak icin, burda 7 gun kaldiktan sonra Konyaya gidecegiz. Esim Konyali oldugu icin, akrabalari ziyaret edecegiz. Konyaya hic gitmedim ve duydugum kadar cok guzel bir yer! Ben kendim aslen Yozgatliyim ama herzaman Ankaraya gidiyoruz ve Ankaraya asigim ben, okadar cok seviyorumki, malesef Ankaraya gitmiyoruz cunku kizim daha kucuk oldugu icin cok git gel olacagi icin, bunu kizima yapmak istemedim :)). Bidahaki sefere Ankarayada gidecegiz insallah. Esimle dun konustuk ve 5 senedir vatanimiza gitmemisiz yaaa :(( Iste araya evlilik, hamilelik, dogum falan girince malesef gidemedik. Neyse saglik olsun yeterki degilmi arkadaslar.. Bu arada Antalyada onerdiginiz guzel yerler varsa bana soylermisiniz? Cok sevinirim! Tabiki internettede bakacagim daha.

Evet simdi gecelim aldigim seylere:

 
 
Kizima ve kendime mayo aldim, nasil ama begendinizmi? Benim cooook hosuma gitti. Malesef bunlari aldigim magazalar Turkiyede yok arkadaslar :(, o yuzden isimlerini yazmiyorum ama yinede bilmek isterseniz yazarim tabiki.
Gordugunuz pudrayi ve rimeli cogunuz biliyosunuzdur zaten.  Maybelline the falsies volum express ve Rimmel stay matte pudra. Makyaji cok sevdigim halde fazla makyaj kullanan birisi degilim. Gunluk rimel, goz kalemi ve pudra yetiyor bana. Ama tabiki ozel gunlerde daha fazla makyaj yapiyorum.
 
Iki resim daha:
 



Usteki sjali ben sacima baglamak icin aldim :)) Topuz yapip onuda sacima takmayi dusunuyorum. Ve alttaki resimde aldigim pantalonu Turkiyede cooook rahat olacagini dusunuyorum. Ve birde sandalet aldim, sandelet kadar rahat bisey yok gercekten.

Evet arkadaslar bugunluk benden bukadar. Umarim begenmissinizdir ve lutfen yorumlarinizi esirgemeyin. Yorumlarinizi goruyumki daha mutlu olayim ve blog yazmaya devam edeyim :)).. Simdiden cooook tsk ediyorum size. Uzun bir sure blog yazmaya bilirim cunku pazar gunu ucuyorum Turkiyeye ve 5 eylul tekrar donuyorum. Dondukten sonra kesinlikle tekrar yazacagim.
Saglicakla kalin dostlar ve kendinize iyi bakin.

Sevgilerimle, Dilek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten