woensdag 14 augustus 2013

Glossybox neler cikti bakalim?

Merhaba guzel arkadaslar,

En kisa zamanda yeni bir blog yazacagim demistim ama malesef biraz daha uzun surdu. Hala kendime bu blog konusunda pek guvenemiyorum. Cok istiyorum ve cok seviyorum ama bilmiyorum iste. Kafama gore bakacagim bakalim. Zaman neler gosterir bilemeyiz.

Gelelim asil konuya. Bugun glossybox kutum geldi ve icinde neler var paylasmak istiyorum. Buna gecmeden glossybox nedir biraz anlatayim. Belki turkiyedede vardir bilemem. Bir siteye abone oluyorsun ve her ay 15 euro oduyorsun ve bunun karsiliginda her ay glossybox kutusu geliyor ve icinde 5 tane urun bulunuyor. Ben abone olmadim daha, bikerelik siparis verdim cunku merak ettim nasil bisey acaba diye :).. Evet gelelim resimlere.

Kutusu boyle:



Ve icindekiler: 

Daha cok makjay urunleri olsaydi daha cok sevinecektim neyse bunada sukur :))

Hadi birde tek tek urunlere bakalim:

Gliss kur hair repair, ultimate oil elixir conditioner. Evet kokusu coook guzel ve inanirimki guzel bir urundur ama bunu birine hediye vermeyi dusunuyorum. Malesef sac bakiminda silicone olunca ben kullanmiyorum. Bunun hakkinda bilgi isterseniz duyarim sizden :))


Rexona long lasting protection. 


Montagne dragon fruit sauna. Bu maskelere zaten bayiliyorum. Cildinizi okadar guzel yapiyorki.



The body shop, body butter beurre corpoler. Bu urune gercekten bayildim ve tavsiye ediyorum. 


Puma SYNC woman. Bu parfum guzel olsada bana gore biraz agir sanki. Ama yinede kullanacagim. 

Ve gelelim son urune: 

Golden rose fashion color, numara 74. Tirnaklarimin kusura bakmayin hihi. Biraz aceleyle surdum ama rengini cok begendim.

Evet arkadaslar bugunluk benden bukadar. Umarim begenmissinizdir. Bu blog konusunu biraz daha ogrenmem lazim ve zamanla insallah hepsi olur. 

Hepinize hayatta en guzel seyleri diliyorum...

Sevgilerimle, Dilek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten