dinsdag 10 september 2013

Tatilim nasil gecti ve resimler.

Merhaba sevgili arkadaslar,

Uzun bir zaman sonra tekrar bir yaziyla karsinizdayim sonunda. Onceki blogumda yazdigim gibi tatildeydim ve 5 eylul Hollandaya donduk yine malesef. Malesef diyorum cunku burda hava oyle bi bozuk ki anlatamam ;(. Kac gundur yagmur yagiyor, ama soguk havayi birazda ozlemisim hihi. Evet arkadaslar 2,5 hafta Turkiyedeydim ve tatilimiz super gecti!! Kizim hasta olacak diye cok korktum ama cok sukur bisey olmadi! Oncede yazdigim gibi once Antalya Beleke geldik 7 gun, sonra 9 gun Konya ve son 2 gun tekrar Antalya merkezde bir pansiyonda kaldik. Sizinle birkac resimlerimi paylasmak istiyorum cok begendigim. Tabiki daha cok yerleri gezdik ama hepsinin resimlerini paylasmak mumkun degil :). Hemen baslayalim..

Antalya Belekte kiraladigimiz villa:



Mermerli beach, fakan yuzmek icin gitmedik, bi anda kendimizi orda bulduk haha:


Duden selalesi:



Konya:




Antalya merkez: 






Bu son resimdeki denizde Mermerli beach canlarim. Ozellikle bu denize BAYILDIMMM!!

Dedigim gibi resim cok ama hepsini paylasirsam kactane sayfa olur kimbilir. Cok guzel bir tatil gecirdik! Zaten ulkemi cok seviyorum. Bu arada 5 eylul kizim 1 yasina girdi. Gozumun onunde cabucak buyuyor canim kizim. O gun yolda gectigi icin dogum gunu yapamadik malesef. Ama 21 eylul kutlayacagiz ve ozamanda sizinle resimler paylasacagim. Evet bu blogda buraya kadar arkadaslar. Umarim begenmissinizdir. Kendinize cok iyi bakin.

Sevgilerimle, Dilek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten