maandag 5 augustus 2013

Ilk yazim!

Merhaba guzel insanlar,

Cok cok cok uzun zaman dusundukten sonra bir anda yazmaya karar verdim sonunda! Biliyormusunuz, neler hakkinda yazacagimi bile bilmiyorum. Simdi dusunuyorsunuzdur, ozaman neden blog actin diye degilmi haha. Bilmiyorum, icimden geldi ve icimden neler geciyorsa hepsini yazmak istiyorum. Bu moda olsun, makyaj olsun, hayatimla ilgili olsun, hersey olabilir. Umarim sizinde hosunuza gider. Birazda korkuyorum ne yalan soyliyim. Kendime bi sekilde guvenmiyorum ama deniyecegim, olursa olur olmazsa olmaz. Zaten icimden geldigi icin actim.

Birazcik kendimi tanitiyim. Hollandada yasayan, 28 yasinda bir bayanim, evliyim ve 1 kizcocugu annesiyim. Ve o benim herseyim tabiki, 11 aylik oldu bugun annesinin kuzusu. Benim hakkimda sonra daha fazla yazacagim tabiki.

Evet arkadaslar bugunluk tek bunlari yazmak istedim. Tabiki daha fazlasi gelecek. Sizin icin en hayatta en guzel seyleri diliyorum. Kendinize iyi bakin.

Sevgilerimle,

Dilek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten